Ustrezni postopki z neustreznim rezultatom.
Na mestni občini Maribor je postopek investiranja v šolsko infrastrukturo zelo smiselno pripravljen. Težava nastopi le v zadnjem koraku, saj ni dovolj sredstev za potrebe šol.
Na osnovi ogleda vseh šol komisija izdela načrt investicijskih vlaganj. Ta načrt se nato vstavi v proračun, a večinoma zaradi pomanjkanja sredstev izvede le delno.
Primer: komisija v načrt vstavi obnovo telovadnice, jedilnice in kuhinje, od tega se realizira le obnova talnih oblog v jedilnici.
Praktično občina tako le z manjšimi vlaganji vzdržuje nekakšno navidezno zadovoljstvo šol in hkrati s tem posredno financiranje obnov prelaga na starše ali druge vire.
Na mestni občini Maribor je postopek investiranja v šolsko infrastrukturo zelo smiselno pripravljen. Težava nastopi le v zadnjem koraku, saj ni dovolj sredstev za potrebe šol.
Komisija občine
Osnovne šole vsako leto obišče komisija občine, ki jih vodstvo šole seznani s potrebami.Na osnovi ogleda vseh šol komisija izdela načrt investicijskih vlaganj. Ta načrt se nato vstavi v proračun, a večinoma zaradi pomanjkanja sredstev izvede le delno.
Primer: komisija v načrt vstavi obnovo telovadnice, jedilnice in kuhinje, od tega se realizira le obnova talnih oblog v jedilnici.
Odzivi šol
Ravnatelji so tako večinoma srečni, da s strani občine pridobijo vsaj določena vlaganja. Številna manjša opravila, kot so pleskanja ali popravila manjše tehnične opreme, šola financira iz raznih lastnih sredstev - skladov, donacij in podobno.Praktično občina tako le z manjšimi vlaganji vzdržuje nekakšno navidezno zadovoljstvo šol in hkrati s tem posredno financiranje obnov prelaga na starše ali druge vire.